Tiimin kehittäminen

Asiakas osana markkinointitiimiä

Tämä valmennus on tarkoitettu juuri sinulle, joka pähkit parhaillaan sitä, miten saada asiakas kaiken markkinoinnin tekemisen keskiöön. Valmennuksen aikana sinä ja tiimisi opitte mistä kaikesta asiakaskokemus muodostuu ja mikä rooli siinä on markkinoinnilla. Valmennuksen aikana työstämme asiakaspersoonia, asiakaspolkuja avainpisteineen ja löydämme keinoja selvittää niitä.

Valmennuksen aikana etsimme myös juuri teidän tarpeisiin sopivia työkaluja siihen kuinka vaikuttaa oman organisaation sisällä asiakaspolun kaikkiin vaiheisiin - myös niihin, joissa markkinointi perinteisesti ei ole ollut vetovastuussa. Esimerkiksi yhteistyö myynnin, asiakaspalvelun ja tuotekehityksen kanssa.

Valmennus räätälöidään aina organisaation tavoitteiden mukaiseksi, hyödyntäen olemassa olevia mallejamme. Valmennuksen kesto vaihtelee liiketoimintanne laajuudesta ja tiiminne koosta riippuen kahdesta aina kuuteen kuukauteen asti. Takaamme, että tiimisi ajattelu on valmennuksen jälkeen muuttunut pysyvästi ja asiakas on entistä kiinteämpi osa teidän markkinointiviestintätiimiänne!

Haluan kuulla lisää

DIGITALISOI KAIKKI MITÄ VOI DIGITALISOIDA?

Kun yhä suurempi osa ajastamme kohdistuu digitaalisiin kanaviin, on selvää että yritysten panostusten tulisi vastata tätä muutosta. Elämme aikaa, jossa nuorille sukupolville digitaalisuus on normi,...Lue lisää blogista

Markkinoinnin Personal Trainer

Toteutatko käytännössä yrityksesi markkinointistrategiaa ja -tavoitteita?Lataa esite Markkinoinnin Personal Trainer-valmennuksesta!
Lue lisää

Tutustu tiimiin

Valmennustiimimme koostuu Zeeland Familyn asiantuntijoista, joista kaikki ovat oman aihealueensa huippuosaajia. Löydä juuri omaan tarpeeseesi sopivat henkilöt! 
Tutustu tiimiin