henkilökohtainen kehittyminen

Markkinoinnin Personal Trainer

Noin puolen vuoden mittainen valmennusohjelma sopii sinulle, joka toteutat käytännössä yrityksesi markkinointistrategiaa ja -tavoitteita. Koet tarvitsevasi uusia näkemyksiä ja työkaluja nopeasti muuttuvassa markkinoinnin maailmassa, jossa sinun tulee hallita uudenlaisia keinoja markkinoinnin suunnittelussa ja käytännön toteuttamisessa. Valmennuksessa käsiteltävät teemat: ihmisten erilaisuus/ omat vahvuudet, brändi ja asiakaskokemus, luovuus sekä digitaalinen markkinointi ja analytiikka.

Markkinoinnin Personal Trainer -valmennuksen aikana:

  • Saat konkreettisia työkaluja asiakaslähtöisen markkinoinnin suunnitteluun
  • Opit luomaan ostopolkuja asiakasymmärryksen pohjalta
  • Harjaannut mittaamaan ja optimoimaan markkinoinnin tuloksia
  • Saat henkilökohtaista sparrausta tukemaan ammatillista kehittymistäsi
  • Opit johtamaan omaa työtäsi ja asiakaspolusta tulee luonnollinen osa ajatteluasi
  • Koet innostavia keskusteluja eri alojen osaajien kesken

 

Kuten eräs valmennukseen osallistunut lausahti: "Ihan pienetkin jutut, uudet niksit ja työkalut auttoivat ja saivat oivaltamaan arjen työssä asioita!"

  Lue lisää ja lataa esite

Ilmoittaudu valmennukseen

Valmennuksella digityökalut haltuun

Johanna Klemetti toimi ennen markkinointi- ja viestintäjohtajana henkilöstöalan yrityksessä, StaffPoint Oy:ssä, joka tuottaa henkilöstö- ja rekrytointipalveluja, valmennuspalveluja sekä HR-ohjelmistoja. Hän on nykyisin Oy Apotti Ab:n viestintäjohtaja.
Lue lisää

Valmennus antoi työkaluja palvelu-uudistuksessa

Kati Kilpinen työskentelee Finpron markkinointipäällikkönä vastaten kasvuohjelmien markkinoinnista ja viestinnästä. Ammatilliset haasteet ja työmäärä kasvoivat Finpron koko palvelutarjonnan uudistuttua.
Lue lisää

Valmennus antoi eväät markkinoinnin automaatio-projektiin

Marko Pöntinen työskentelee LähiTapiola-ryhmässä suunnittelupäällikkönä ja vastaa valtakunnallisesti B2B-markkinoinnista sekä varainhoidon ja maatilapuolen markkinoinnista.
Lue lisää